Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מזג אוויר בתאילנד

מזג אוויר בתאילנד
Facebook
Twitter
LinkedIn

תאילנד היא מדינה טרופית השוכנת בדרום מזרח אסיה. הוא כולל אקלים טרופי עם ארבע עונות שונות, כולל עונה רטובה ויבשה. הטמפרטורה הממוצעת נעה בין 22 מעלות צלזיוס ל-36 מעלות צלזיוס, כאשר הטמפרטורות הגבוהות ביותר הן בסוף העונה הרטובה, בדרך כלל מנובמבר עד פברואר.

בירת תאילנד בנגקוק נחשבת לאחת הערים הלחות בעולם. תאילנד היא מדינה טרופית עם אקלים מגוון. מזג האוויר בתאילנד יכול להיות חם ולח במהלך היום, וקריר ויבש בלילה. מזג האוויר בתאילנד מושפע מעונת המונסון שנמשכת מאפריל עד אוקטובר. הוא מביא גשם חזק, סופות רעמים, רוחות חזקות והצפות.

תאילנד היא מדינה טרופית, עם אקלים טרופי. מזג האוויר בתאילנד מאופיין בטמפרטורות נמוכות בכל ימות השנה, כאשר תנאים חמים עד חמים שוררים מסוף אפריל עד אוקטובר. תאילנד היא אחת המדינות הרטובות בעולם, עם כמות גשם ממוצעת של 2,400 מילימטר בשנה. בתאילנד יש אקלים מונסון טרופי שיש לו ארבע עונות שונות: העונה החמה נמשכת בדרך כלל ממאי עד ספטמבר, והעונה הקרירה נמשכת בדרך כלל מאוקטובר עד אפריל. העונה הגשומה מתחילה בנובמבר ומסתיימת ביוני.

Sunset in Thailand
שקיעה בתאילנד.

.האקלים של תאילנד מחולק לארבע עונות, כאשר העונה החמה נמשכת בדרך כלל ממאי עד ספטמבר והעונה הקרירה בדרך כלל מאוקטובר עד אפריל. העונה הגשומה מתחילה בנובמבר ומסתיימת ביוני. תאילנד היא אחת המדינות הרטובות בעולם, עם כמות גשם ממוצעת של 2,400 מילימטר בשנה. . האקלים בתאילנד הוא טרופי ולח, עם טמפרטורה ממוצעת של 29-30 מעלות צלזיוס. העונה החמה מאופיינת בסופות גשמים תכופות, סופות רעמים ולחות גבוהה. העונה הקרירה מאופיינת בימים חמים ולילות קרירים.

כמות המשקעים הממוצעת בתאילנד היא כ-3,000 מ"מ בשנה.

מזג האוויר בתאילנד הוא לרוב חם ולח. למרות שלמדינה יש אקלים טרופי, היא אינה לחה כמו חלקים אחרים באסיה. הסיבה לכך היא שבתאילנד יש רכס הרים גדול אשר חוסם את כניסת ענני הגשם למדינה.

הזמן הטוב ביותר לבקר בתאילנד הוא בין נובמבר למרץ כאשר הטמפרטורה נוחה ביותר, אך עדיין יש הרבה פעילויות לעשות.

מזג האוויר בצפון תאילנד הוא בדרך כלל חם ולח אבל יש כמה עונות קרות יותר. האקלים של צפון תאילנד מסווג כמונסון טרופי.

בחורף הטמפרטורה מתחילה לרדת בלילה. אבל במהלך היום, זה בסביבות 30 מעלות צלזיוס עם מעט או ללא לחות. עונת הקיץ מתחילה באפריל ונמשכת עד אוקטובר כאשר הטמפרטורה מגיעה ל-38 מעלות צלזיוס עם למעלה מ-90% לחות.

בצפון תאילנד יש אקלים מונסון טרופי, עם העונה הגשומה מיוני עד אוקטובר. הטמפרטורות מתונות מאוד בשעות היום ויורדות בלילה. הטמפרטורה הממוצעת נעה בין 23-29C ביום, ו-18-25C בלילה.

בצפון תאילנד, זה לא נדיר שהטמפרטורות מגיעות ל-40 מעלות צלזיוס בקיץ.

צפון תאילנד היא ארץ של ניגודים. מזג האוויר יפה וחמים בדרום וקריר ורטוב בצפון. זהו גם אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בתאילנד.

רוצים לחזור לחלק מסוים במאמר?

Picture of אבישי - אוהב את תאילנד המון!

אבישי - אוהב את תאילנד המון!

מנחיתה הראשונה שלי בשנת 2010 בתאילנד זו היתה אהבה ממבט ראשון.

לקבלת ייעוץ מקצועי ותכנון טיול לתאילנד השאירו פרטים:

מאמרים אחרונים באתר

עיסוי תאילנדי בראשון לציון

גלה את החוויה המחדשת של עיסוי תאילנדי בראשון לציון, שכן מטפלים מיומנים מציעים שילוב ייחודי של טכניקות מסורתיות ושיטות מודרניות לקידום רגיעה ובריאות הוליסטית. מבוא:

מלונות 5 כוכבים בבנגקוק

בנגקוק היא אחת הערים הפופולריות בעולם, והיא ביתם של כמה ממלונות 5 כוכבים המפוארים ביותר. ממלונות מודרניים במרכז העיר ועד למקומות בילוי על חוף הים,

Young woman travel at floating market in Thailand

השוק הצף דמנואן בבנגקוק

השוק הצף דמנואן בבנגקוק הוא אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בתאילנד. זהו שוק ייחודי שקיים מאז תחילת שנות ה-1900 ונשאר כמעט ללא שינוי. ישנן חנויות

Viewpoint at peak of khaodang, Prachuap Khiri Khan province, Thailand

פרצ'ואפ קירי קאן (Prachuap Khiri Khan)

פרצ'ואפ קירי קאן היא עיר בתאילנד. זהו נמל ימי מרכזי ובירת מחוז פראצ'ואפ חירי חאן הפך ליעד פופולרי עבור תיירים מכל העולם בגלל החופים, חיי

פרסומת
באנר זה פנוי להשכרה
מקום זה פנוי להשכרה באתר

מאמרים נוספים בנושא: ,

Close up picture of Thai baht.

מטבע תאילנד

הבאט התאילנדי הוא המטבע של תאילנד. הוא משמש גם בלאוס וקמבודיה. הסמל של הבאט התאילנדי הוא ฿, המופיע על השטרות. הבאט התאילנדי הוצג בשנת 1932