Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

צ'אנג מאי

צ'אנג מאי
Facebook
Twitter
LinkedIn

צ'אנג מאי תאילנד היא עיר בתאילנד. זה ביתם של כמה מהאטרקציות הפופולריות ביותר עבור תיירים, כולל שדות ירוקים המפורסמים, המקדשים והשווקים.

בחלק זה אספר על האטרקציות של צ'אנג מאי ועל מה שהופך אותה לכל כך פופולרית בקרב תיירים. אדון גם בכמה מהדברים שכדאי לדעת לפני ביקור בעיר זו.

אטרקציות:

– Wat Phra Singh – המקדש נבנה בשנת 1767 והוא אחד המקדשים החשובים בצ'אנג מאי. מקדש זה מוקדש לאביו של לורד בודהה המלך סרי סוריוטאי שהיה לוחם גדול שהגן על ממלכתה מפני פולשים מבורמה (כיום מיאנמר). המלך סרי סוריוטאי היה מודל נהדר לחיקוי לנשים והיא הייתה

צ'אנג מאי היא בירת המחוז הגדול בתאילנד והיא יעד תיירותי פופולרי. זה גם ביתם של מלונות ואתרי נופש יוקרתיים.

צ'יאנג מאי היא עיר שוקקת עם הרבה מה להציע, כולל אטרקציות תרבותיות, קניות, חיי לילה ועוד.

צ'אנג מאי היא עיר באזור הצפוני של תאילנד. יש בה אוכלוסייה של כ-200,000 אנשים ויש בה אטרקציות רבות לתיירים לחקור.

צ'אנג מאי ידועה באקלים החם ובאזור הכפרי היפה שלה. ישנן אטרקציות תרבותיות רבות כולל מקדשים, מוזיאונים ושווקים שהופכים אותה למקום פופולרי עבור תיירים.

צ'יאנג מאי ידועה גם בתור "עיר המלאכים" מכיוון שהיא הייתה בירת תאילנד לשעבר בשנת 1768 כאשר המלך טקסין העביר את בירתו מאיוטאיה לצ'אנג מאי.

צ'אנג מאי היא עיר בצפון תאילנד המציעה מגוון אטרקציות למטיילים.

צ'יאנג מאי היא עיר הידועה ביופייה הנופי, המגוון התרבותי והמשאבים הטבעיים שלה. זהו אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בתאילנד והוא נקרא כאחת מערי New7Wonders על ידי קרן New7Wonders.

בעיר יש מקדשים בודהיסטים רבים, ביניהם Wat Phrathat Doi Suthep, היושב על ראש הר המשקיף על העיר העתיקה של צ'אנג מאי. המקדשים מוקפים בעצים גבוהים ומפלים שמוסיפים לאווירה השלווה.

farmer pick in Strawberry fruit when sunrise on in strawberry field,ang khang, Chiang mai,
צ'אנג מאי תאילנד.

צ'אנג מאי היא עיר בצפון תאילנד. הוא ידוע בנופים היפים ובמורשת התרבותית שלו.

צ'אנג מאי היא עיר שמושכת אליה אנשים מכל העולם מאז שנות ה-1800. יופיו הטבעי, האקלים המתון ויוקר המחיה הנמוך שלו מושכים מיליוני מבקרים מדי שנה.

לעיר יש הרבה דברים להציע למבקרים, כולל חיי לילה תוססים ואוכל טעים.

צ'אנג מאי, בירת המחוז הצפוני ביותר של תאילנד והעיר הגדולה ביותר בצפון הרחוק של המדינה, היא יעד פופולרי למטיילים.

צ'אנג מאי היא עיר מגוונת עם אטרקציות רבות ושונות. היא נקראה אחת הערים היפות באסיה.

צ'אנג מאי ידועה גם בשם "עיר מאה המקדשים". בצ'אנג מאי יש למעלה מ-100 מקדשים, שרבים מהם פעילים עד היום וביקרו בהם מיליוני תיירים מאז ימי קדם.

צ'אנג מאי היא יעד פופולרי למטיילים מכל העולם. יש לה מורשת תרבותית חזקה, נוף יפהפה וקהילה מסבירת פנים. העיר ממוקמת באזור הצפוני של תאילנד והיא מיושבת מאז המאה ה-14. העיר נקראה על שם המלך מנגרי מממלכת לאנה שייסדה אותה בשנת 1296 לספירה.

העיר נוסדה בשנת 1296 על ידי המלך מנגרי מממלכת לאנה כחלק מתוכניותיו להעביר את הבירה מהעיר העתיקה של צ'יאנג ראי למיקום מרכזי יותר. פירוש השם "צ'יאנג מאי" הוא "עיר חדשה".

צ'אנג מאי היא עיר בתאילנד. זהו אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר במדינה, עם אוכלוסייה של למעלה מ-200,000 איש.

לצ'אנג מאי יש הרבה מה להציע לתיירים ולמטיילים. בעיר יש שפע של דברים לעשות, החל מאכילה וקניות ועד לסיורים ופעילויות תרבותיות.

העיר מתהדרת גם באטרקציות רבות שכדאי לבקר בהן, ביניהן Wat Phrathat Doi Suthep, שהוא אחד המקדשים הבודהיסטים החשובים בתאילנד.

צ'אנג מאי היא עיר בחלק הצפוני של תאילנד. הוא ידוע בזכות הקפה האיכותי והאוכל הטעים שלו.

צ'אנג מאי מושכת תיירים מכל רחבי העולם מאז שנות ה-1800. בעיר יש אתרים היסטוריים רבים, מקדשים יפים ונופים ציוריים שחובה לראות בעת ביקור בעיר זו בתאילנד.

צ'אנג מאי תאילנד היא עיר בצפון תאילנד. זוהי בירת מחוז צ'יאנג מאי, וידועה במקדשים היפים שלה, במסיבות ובאתרי הספא.

צ'אנג מאי תאילנד הפכה ליעד תיירותי פופולרי עבור תרמילאים מכל העולם. זה הוביל לעלייה בביקוש ללינה זולה.

כלכלת העיר נשענת במידה רבה על תיירות, כאשר מקומיים רבים עובדים כמדריכי טיולים או נהגי מוניות.

צ'אנג מאי היא עיר בצפון תאילנד. זוהי בירת מחוז צ'יאנג מאי ואוכלוסייתה מונה קצת יותר מ-200,000 איש.

צ'יאנג מאי ידועה בנוף ההרים שלה, במעיינות החמים ובכפרי שבטי הגבעות המסורתיים. זה גם ביתם של כמה מהמקדשים היפים ביותר בתאילנד.

לעיר יש הרבה מה להציע למי שמבקר בפעילויות עסקים או פנאי.

צ'אנג מאי היא אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בתאילנד. זהו גם היעד המושלם לחופשה או לחופשת סוף שבוע.

צ'אנג מאי ידועה במזג האוויר החם שלה, המקומיים הידידותיים והנוף היפהפה שלה. זה גם המקום שבו תוכלו למצוא כמה מהאוכל הטוב ביותר בתאילנד וכמה ממבשלות הבירה הטובות ביותר באסיה.

צ'יאנג מאי היא יעד פופולרי למטיילים המחפשים זמן רגוע הרחק מההמולה של בנגקוק. בעיר יש שפע של יופי טבעי, אטרקציות תרבותיות והזדמנויות קניות ייחודיות שהופכות אותה לאחד היעדים המובילים בתאילנד.

זה המקום שבו תמצאו כמה מהאוכל התאילנדי הטוב ביותר בתאילנד. אם אתם מחפשים לנסות משהו חדש, גשו לאחד משווקי אוכל הרחוב הרבים של צ'אנג מאי, שם תוכלו לטעום מנות כמו קאו סוי (מרק אטריות עוף), פאד תאי או סום טאם (סלט פפאיה ירוקה).

צ'אנג מאי הייתה פעם עיירה קטנה שגרו בה רק כמה מאות אנשים. הוא עדיין שומר על תחושת העיירה הקטנה הזו, אך כעת יש בו כמה מהמלונות המפוארים ביותר בעולם. כמה דגשים כוללים:

-בזאר הלילה של צ'אנג מאי

-וואט פרה סינג

-שער ת'אפה

-חומות העיר העתיקה

צ'אנג מאי היא שער הכניסה לצפון תאילנד. זוהי עיר שמושכת מבקרים מאז סוף המאה ה-19 וכעת היא הפכה לאחד היעדים הפופולריים ביותר בתאילנד.

צ'אנג מאי נוסדה בשנת 1296 על ידי המלך מנגראי, שלימים הפך למלך הראשון של ממלכת לאנה. העיר הוקמה כמעוז צבאי ושימשה בסיס להתקפות על ממלכות שכנות.

נמל התעופה הבינלאומי של צ'יאנג מאי ממוקם כ-10 קילומטרים ממרכז העיר צ'אנג מאי, מה שמקל על הגעה מבנגקוק כמו גם מערים אחרות בתאילנד.

רוצים לחזור לחלק מסוים במאמר?

Picture of אבישי - אוהב את תאילנד המון!

אבישי - אוהב את תאילנד המון!

מנחיתה הראשונה שלי בשנת 2010 בתאילנד זו היתה אהבה ממבט ראשון.

לקבלת ייעוץ מקצועי ותכנון טיול לתאילנד השאירו פרטים:

מאמרים אחרונים באתר

עיסוי תאילנדי בראשון לציון

גלה את החוויה המחדשת של עיסוי תאילנדי בראשון לציון, שכן מטפלים מיומנים מציעים שילוב ייחודי של טכניקות מסורתיות ושיטות מודרניות לקידום רגיעה ובריאות הוליסטית. מבוא:

מלונות 5 כוכבים בבנגקוק

בנגקוק היא אחת הערים הפופולריות בעולם, והיא ביתם של כמה ממלונות 5 כוכבים המפוארים ביותר. ממלונות מודרניים במרכז העיר ועד למקומות בילוי על חוף הים,

Young woman travel at floating market in Thailand

השוק הצף דמנואן בבנגקוק

השוק הצף דמנואן בבנגקוק הוא אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בתאילנד. זהו שוק ייחודי שקיים מאז תחילת שנות ה-1900 ונשאר כמעט ללא שינוי. ישנן חנויות

Viewpoint at peak of khaodang, Prachuap Khiri Khan province, Thailand

פרצ'ואפ קירי קאן (Prachuap Khiri Khan)

פרצ'ואפ קירי קאן היא עיר בתאילנד. זהו נמל ימי מרכזי ובירת מחוז פראצ'ואפ חירי חאן הפך ליעד פופולרי עבור תיירים מכל העולם בגלל החופים, חיי

פרסומת
באנר זה פנוי להשכרה
מקום זה פנוי להשכרה באתר

מאמרים נוספים בנושא:

Doi Suthep Temple in Chiang Mai.

מקדשים בצ'אנג מאי

מקדשים בצ'אנג מאי תאילנד הם יעד תיירותי פופולרי עבור מבקרים רבים. המקדשים של צ'אנג מאי נמצאים לרוב בלב העיר, ויש הרבה מהם. חלקם קיימים כבר